افتتاح نمایشگاه عکس هایی از جنس محتشم در کاشان

کاشان - همزمان با برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی محتشم کاشانی نمایشگاهی با عنوان «عکس هایی از جنس محتشم» با حضور هنرمندان و مسئولان کاشان در نگارخانه سهراب سپهری هتل سرای عامری های این شهر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، در این نمایشگاه ۲۰ تابلوی عکس در اندازه های ۷۰×۵۰ و ۶۰×۵۰ از ۱۰ عکاس آزاد کاشانی با محتوای محرم و عزاداری، در معرض دید تماشاچیان قرار گرفته است.
دبیر بخش عکس کنگره بین‌المللی محتشم کاشانی اظهار کرد: تصاویر نمایش داده شده در این نمایشگاه با محتوای محرم منطقه کاشان و براساس اشعاری از محتشم کاشانی انتخاب شده اند.
امیر مقامی افزود: در ارایه این تصاویر، بار هنری عکس ها مد نظر نبوده بلکه تطبیق عکس با شعر و ترکیب این دو و به عبارت بهتر ارایه هنر شاعرانگی عکس مورد نظر است.
به گفته وی بسیاری از اشعار محتشم در مورد صحنه شهادت امام حسین (ع) و سرهای بریده است که در تعزیه نمود یافته و در تصاویر این نمایشگاه قابل مشاهده است.
نمایشگاه عکس هایی از جنس محتشم از امشب به مدت ۵ روز در نگارخانه سهراب سپهری با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برپاست.
به گزارش ایمنا، نخستین کنگره بین المللی محتشم کاشانی از چهاردهم اسفندماه به مدت 2 روز در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار می شود.02150/131/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
 
 
کد خبر 272076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.