عزاداری بیش از 45 هزار نفر در بقاع متبرکه اردستان در دهه اول محرم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با اجرای طرح بصیرت عاشورایی در دهه اول محرم بیش از 45 هزار نفر زائر و عزادار حسینی در جوار بقاع متبرکه شهرستان اردستان به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی اظهار داشت: در دهه اول محرم حرم مطهر 12 امامزاده عظیم الشان شهرستان اردستان به صورت ویژه با اجرای طرح بصیرت عاشورایی میزبان بیش از 45 هزار عزادار اباعبدا... الحسین(ع) بودند.
وی افزود: در این مدت ویژه برنامه هایی همچون لبیک یا حسین، شیرخوارگان حسینی، همایش نوجوانان حسینی، عزاداری روز تاسوعا و عاشورا و همچنین رهروان زینبی در جوار بقاع متبرکه شهرستان در قالب طرح بصیرت عاشورایی اجرا شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همچنین در دهه دوم محرم نیز حرم مطهر 6 امامزاده این شهرستان با برپایی مجالس عزاداری امام حسین(ع) میزبان عزاداران سید و سالار شهیدان هستند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی در ادامه خاطر نشان کرد: در همین راستا نیز در دهه اول ماه محرم مبلغ 100 میلیون ریال از محل موقوفات منطبق با عزاداری امام حسین(ع) در شهرستان هزینه شده است که این امر در جهت اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش صورت گرفته است./
12135/135
کد خبر 251367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.