مراسم ویژه لیالی قدر در بادرود برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود از برگزاری مراسم ویژه لیالی قدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت ‌الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی اظهار داشت: بقاع متبرکه در ایام ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی را برای زائران اجرا می‌کنند و در این راستا با توجه به حضور چند هزارنفری مردم خداجو در آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس (ع) این برنامه‌ها به‌صورت ویژه و باشکوه برگزار می ‌شوند.
وی ادامه داد: باتوجه به فرارسیدن شب های لیالی قدر و ضرورت بهره‌گیری شیعیان از این شب‌های نورانی، مرکز فرهنگی و قرآنی این آستان مقدس و اداره اوقاف بادرود مراسم این شب‌ های پرفیض و برکت را اجرا می کنند.
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود درخصوص برنامه‌های شب نوزدهم گفت: برنامه از ساعت 22 در صحن مطهر با قرائت دعای جوشن کبیر آغاز و در ادامه با مدیحه‌سرایی عباد صالحی و سخنرانی و مراسم احیا توسط حجت‌الاسلام غروی برگزار شد.
وی از قرائت دعای جوشن کبیر شب شهادت امام علی (ع) توسط حجت ‌الاسلام و المسلیمن محمدپور خبر داد و تصریح کرد: در شب بیست و یکم مصادف با شهادت امام علی (ع)، محسن فراهانی مدیحه‌ سرایی خواهد کرد و مراسم احیا نیز توسط حجت‌الاسلام و المسلمین تراشیون انجام خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی در خصوص برنامه‌های شب بیست و سوم نیز بیان کرد: دعای جوشن کبیر و مدیحه ‌سرایی توسط مهدی رحمانی و احمد خلف‌زاده برگزار می شود.
وی از اتمام برنامه‌ها قبل از اذان صبح خبر داد و خاطرنشان کرد: هماهنگی‌ های لازم با پلیس راهور جهت تسهیل نمودن عبور و مرور وسایط نقلیه نیز انجام‌ شده است./
کد خبر 236863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.