فعالیت 13 پایگاه در منطقه بادرود برای برپایی کلاس‌های تابستانی

رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود گفت: امسال تعداد 13 پایگاه در منطقه بادرود برای برپایی کلاس‌های تابستانی فعال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، محمود آقادوست رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود در آیین افتتاح پایگاه تابستانی کانون شهید فهمیده بادرود اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای متولی در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و اداره آموزش و پرورش نیز در راستای این هدف مهم اقدام به افتتاح این پایگاه تابستانی نموده است.
وی افزود: مهارت آموزی در این پایگاه یکی از اهداف اصلی است و ما تلاش می کنیم تا با ارائه برنامه های متنوع بتوانیم راه رسیدن به این هدف را برای دانش آموزان هموار کنیم.
آقادوست تاکید کرد: توجه ویژه به مبحث اوقات فراغت دانش آموزان، به طور حتم ضمن مهارت آموزی مورد نیاز و علاقه فرد، وی را از خطرات احتمالی که آسیب های اجتماعی در صدر آن قرار دارد حفظ خواهد کرد.
وی اظهار داشت: با پایان یافتن امتحانات دانش‌آموزان، فعالیت تابستانی اداره آموزش‌وپرورش جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان آغاز می‌شود و به همین منظور امسال تعداد 13 پایگاه در منطقه برای برپایی کلاس‌های تابستانی فعال است و مدیران آماده ثبت نام از دانش آموزان می باشند.
رئیس آموزش‌وپرورش بادرود در خصوص موضوع کلاس‌ها گفت: موضوع کلاس‌ها حول سه محور علمی آموزشی، فرهنگی هنری و ورزشی برنامه‌ریزی‌شده است که تشکیل کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان عربی، آموزش ریاضیات و کامپیوتر نمونه هایی از برنامه های آموزشی می باشند.
وی تصریح کرد: در بحث کلاس‌های فرهنگی هنری کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن کریم، احکام، نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور، رباتیک، خیاطی و سفال‌گری برنامه‌ریزی‌شده است.
وی اظهار داشت: در پایگاه تخصصی ورزشی شهید خارآبادی که مخصوص رشته های ورزشی می باشد مجموعاً 16 رشته ورزشی از قبیل  فوتسال، هندبال، ژیمناستیک، تنیس، ایروبیک، بسکتبال، کونگ‌فو، کاراته، شطرنج، والیبال، بدمینتون، فوتبال، شنا و اسکیت پیش‌بینی و ثبت‌نام از دانش آموزان در 13  خرداد آغاز شده است./
کد خبر 234455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.