مجموعه فرهنگی و تفریحی ورنامخواست احداث می‌شود

مجموعه تجاری، فرهنگی و تفریحی ورنامخواست با مساحت 31 هزار متر مربع در موقوفه رکن المک احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: طی قراردادی که بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با شهرداری ورنامخواست منعقد شده است کلنگ احداث مجموعه فرهنگی و تفریحی ورنامخواست در موقوفه رکن المک زده شد.
امیر حسین اسماعیلی پور افزود: طبق این تفاهم نامه 31 هزار متر مربع زمین کشاورزی که متعلق به موقوفه رکن الملک در شهر ورنامخواست است جهت احداث مجموعه تجاری، فرهنگی و تفریحی به شهرداری ورنامخواست در قالب اجاره واگذار شده است.
وی در ادامه افزود: این قرارداد پس از چند نشست تخصصی که بین کارشناسان این 2 اداره برگزار شد منعقد گردید و هدف از انعقاد آن نیز احیاء موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش بوده است که این مهم با رویکرد جذب سرمایه گذاری در موقوفات و همچنین براساس سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه منعقد شده است.
امیر حسین اسماعیلی پور در ادامه بیان کرد: طبق این قرارداد در عرصه این موقوفه با سرمایه گذاری شهرداری ورنامخواست یک باغ ویژه بانوان، یک مجموعه ورزشی، پارکینگ، سالن بازی های رایانه ای و یک مجموعه تجاری احداث می شود که مجموعه تجاری و سالن بازی های رایانه ای متعلق به موقوفه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه قرار است در مدت 24 ماه احداث شده و به بهره برداری برسد./
کد خبر 230204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.