خروج امواج ناپايدار از استان اصفهان تا اواخر وقت روز شنبه + جدول

سرپرست اداره پيش‌بينی هواشناسی استان اصفهان گفت: امواج ناپايدار تا اواخر وقت روز شنبه از مركز، شرق و جنوب شرق استان اصفهان خارج می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ايمنا، حسن خدابخش اظهار كرد: تحليل نقشه‌های هواشناسی بيانگر خروج امواج ناپايدار از مركز، شرق و جنوب شرق استان تا اواخر وقت روز شنبه است؛ برهمین اساس ابرناكي، گاهي وزش باد نسبتاً شديد و بارش‌هاي رگباري پراكنده و رعدوبرق، و در ارتفاعات بارش برف را شاهد خواهیم بود.
وی افزود: هوای شهر اصفهان نیز برای روز شنبه به صورت قسمتي ابري تا نيمه ابري، گاهي وزش باد نسبتاً شديد، احتمال بارش خفيف و در اواخر وقت كاهش ابر، روز یکشنبه كمي تا قسمتي ابري و وزش باد و برای روز دوشنبه به صورت صاف تا قسمتي ابري و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
سرپرست اداره پيش‌بينی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه كمينه دمای هوا در ۲۴ ساعت آينده، یک تا ۳ درجه كاهش می‌یابد، تصریح کرد: در این مدت، دمای شهرستان اصفهان در گرمترین‌ ساعات به 17 درجه‌ و در سرد‌ترین‌ ساعات به 7 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده، گرمترین‌ منطقه در استان اصفهان، شهر اصفهان با دمای 17 درجه و سرد‌ترین‌ نقطه، بویین و میاندشت با دمای 5 درجه‌ سانتیگراد زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.




/93
کد خبر 225476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.