چهره‌های ماندگار اصناف اصفهان تجلیل می‌شوند

مشاور اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بعد از پایان "برنامه روزی از نو" قرار است برای نخستین بار در کشور و با هماهنگی اتاق اصناف، برنامه معرفی چهره های ماندگار حوزه اصناف برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی بهرامی پور در خصوص برنامه "روزی از نو"، بیان کرد: شعار این برنامه "مسابقه ای برای همه!! رای و نظر شما حال شهر را خوب تر می کند" است و البته قرار نیست این مسابقه برد و باخت باشد بلکه نوعی الگوسازی و فرهنگ سازی برای دیگر اصناف است.
وی با اشاره به اینکه در هر قسمت 3 واحد صنفی رقابت می کنند، افزود: سه واحد صنفی که در این برنامه حضور می یابند واحدهای نمونه شهر هستند.
عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه در پایان قسمت برنامه بعدی با نظر مردم، واحد صنفی نمونه معرفی می شود، تصریح کرد: تندیسی با عنوان نقیب به واحد نمونه اهدا می شود.
به گفته وی، ایجاد امید و نشاط در حوزه کسب و کار جامعه و ترویج اخلاق اجتماعی، الگوسازی در اصناف و مشاغل مختلف با هدف ارتقا فعالیت کسب و کار، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس اصناف، دانش افزایی و ارتقا آگاهی فردی از جمله اهداف پخش برنامه "روزی از نو" است.
بهرامی نژاد شاخص های این برنامه را اصول حرفه ای و مهارت کسب و کار هر صنف، نوآوری و خلاقیت و مشتری مداری عنوان کرد.
به گفته وی نقیب در فرهنگ کار ایرانی با مرام پهلوانی و فتوت نامه است.
مشاور اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: در برنامه بیست و ششم برای اولین بار در کشور و با هماهنگی اتاق اصناف، برنامه معرفی چهره های ماندگار حوزه اصناف را خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: با پخش این برنامه به دنبال این هستیم که جایگاه کاسبان نمونه هر شهر مشخص شود تا الگویی برای جوانان باشد.
بهرامی پور تاکید کرد: واحدهای صنفی نمونه این برنامه، کاسبان آرمان شهر سُرمه خواهند بود و قرار است به همت اتاق اصناف و اتاق بازرگانی اصفهان به صورت پایلوت یک شهر عالی را بسازیم.
گفتنی است؛ برنامه "روزی از نو" از 25 آذر ماه و هر چهارشنبه شب از شبکه اصفهان پخش خواهد شد.
 
کد خبر 212953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.