برگزاری طرح بصریت عاشورایی در بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون

خبرگزاری ایمنا: سرپرست اوقاف و امور خیریه تیران و کرون گفت: طرح بصریت عاشورایی همزمان با دهه اول ماه محرم در بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون برگزار می شود.

محمدعلی محسنی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تیران و کرون، با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح بصریت عاشورایی همزمان با دهه اول ماه محرم با برگزاری مراسم‌های مذهبی شامل سخنرانی، مداحی و برپایی نمایشگاه در بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون برگزار می‌شود.
وی افزود: این طرح در امامزادگان شاخص شهرستان شامل امامزاده احمد(ع)، امامزاده بی‌بی فاطمه(س) روستای محمدیه، امامزاده احمدرضا(ع) برگزار و نماز ظهر عاشورا در این اماکن مقدس اقامه می‌شود.
سرپرست اوقاف و امور خیریه تیران و کرون بیان داشت: سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف گسترش و تعمیق بصیرت در جامعه و اجرای هرچه بهتر و صحیح‌تر نیات واقفین خیراندیش در بقاع متبرکه هر ساله برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: به منظور تبیین نقش زنان در قیام عاشورا، همایش رهروان زینبیه(س) با عنوان لبیک یا زینب ویژه بانوان در روز ۱۲ محرم برگزار می‌شود.
محسنی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه در آستانه مقدس امامزاده احمدرضا(ع) و بی‌بی فاطمیه(س) ماداران و فرزندان شیرخوار برگزار و سخنرانان درباره فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی سخنرانی ایراد سخن می‌کنند./
کد خبر 167414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.