۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
ورود سامانه پرفشار از سمت شمال غرب کشور به استان اصفهان

خبرگزاری ایمنا: کارشناس مسوول پیش‌بینی هوای اصفهان گفت: با توجه به ورود سامانه پرفشار از سمت شمال غرب کشور به استان اصفهان، وضعیت جوی این استان به صورت افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، لیلا امینی گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه پرفشار از سمت شمال غرب کشور به استان است که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با ناپایداری‌هایی به صورت افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و احتمال بارش پراکنده در مناطق شمال غرب، غرب و تا حدودی مرکز استان همراه خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه دما در ۲۴ ساعت آینده یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد، افزود: از روز سه‌شنبه، کاهش دما به‌صورت محسوس است.
امینی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت آینده، دمای شهرستان اصفهان در گرمترین‌ ساعات به ۲۸ درجه‌ی سانتیگراد و در خنکترین‌ ساعات به ۹ درجه خواهد رسید.
این کارشناس مسوول پیش‌بینی هوای اصفهان تصریح کرد: در این مدت، گرمترین نقطه در استان اصفهان، خوروبیابانک با دمای ۳۲ درجه و خنک ترین‌ نقطه، دهاقان با دمای ۵ درجه‌ی سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وی به وضعیت جوی شهر اصفهان در سه روز آینده اشاره کرد و اظهار داشت: آسمان اصفهان برای امروز به صورت صاف و غبار صبحگاهی، در بعدازظهر گاهی وزش باد؛ روز یکشنبه، صاف و غبار صبحگاهی، در بعدازظهر گاهی لکه‌های ابر و وزش باد و برای روز دوشنبه کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.
/۹۳

کد خبر 121087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.