نقش روابط‌عمومی‌ها در کاهش یا افزایش سرمایه اجتماعی

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند در افزایش یا کاهش رضایت و سرمایه اجتماعی موثر باشند و مطالبات، پیشنهادها و درخواست‌های مردم را به رؤسای دستگاه‌ها انتقال دهند و محدودیت‌ها و کارهای انجام گرفته را به افکار عمومی اطلاع‌رسانی کنند، در این زمینه نیاز به غلو و چاپلوسی نیز نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، سردار رمضان شریف، امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در جریان گرامیداشت روز روابط‌عمومی‌ها در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ما در معرض یک تهاجم فرهنگی سازمان‌یافته قرار داریم.

وی با طرح این سوال که چرا جمهوری اسلامی در معرض هجمه رسانه‌ای است، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در مرکز توجهات دشمنان قرار دارد که علت آن‌هم منشأ اثر بودن کشورمان است.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به حوادث دو سه سال گذشته گفت: تمام تلاش دشمن این است که دشمن قدرتی ندارد، یعنی بخش اعظمی از گزاره‌های خبری دشمن تخفیف دادن قدرت نظامی کشور است، اما زمانی که جنگ اوکراین اتفاق افتاد دشمن معترف شد که اگر جنگنده‌های ایران نبود سرنوشت جنگ طوری دیگری می‌بود.

وی با اشاره به ضدونقیض گویی دشمن در ارتباط با قدرت نظامی کشور افزود: دشمن در یک خط خبری به‌دنبال تضعیف کشور بود و در خط خبری دیگر، ایران را منشأ اثر می‌داند.

سردار شریف با بیان اینکه در رویداد وعده صادق دشمن مدعی بود که اجازه ورود موشک‌ها و پهبادها را به داخل محدوده اشغالی اسرائیل نخواهد داد، گفت: این اتفاق در حالی رخ داد که دشمن در نخستین ساعات از طریق رسانه‌های مختلف حمله ایران را اعلام کرد.

وی گفت: ما کشوری معمولی نیستیم، اغراق نیست بگوییم که در ابتدای وقوع انقلاب اسلامی همه قدرت‌های دنیای شناخته شده و همه اقمار و کشورهای وابسته به آن‌ها علیه انقلاب اسلامی موضع داشتند و می‌خواستند جمهوری اسلامی موفق نشود، دلیل آن هم جمله امام راحل بود که استقلال را راه رهایی از شر قدرت‌های سلطه‌گر به مردم دنیا نشان دادند.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: سردمداران استکبار دنیا می‌خواستند راه، نمونه و الگوی الهام‌بخش سومی شکل نگیرد و به همین‌دلیل مورد هجمه هستیم، اما به یاری خدا انقلاب اسلامی در برابر این هجمه‌ها ۴۵ سال گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشته و پیشرو و الهام‌بخش کشورها و مردم دنیا است.

وی بیان کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند در افزایش یا کاهش رضایت و سرمایه اجتماعی مؤثر باشند و مطالبات، پیشنهادها و درخواست‌های مردم را به رؤسای دستگاه‌ها انتقال دهند و محدودیت‌ها و کارهای انجام گرفته را به افکار عمومی اطلاع‌رسانی کنند، در این زمینه نیاز به غلو و چاپلوسی نیز نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این نظام جمهوری اسلامی هزاران مدیر پاک‌دست و پاک‌باخته از آغاز انقلاب تلاش و زحمت کشیدند و رفتار جهادی برای سازندگی کشور خودشان نشان دادند، حال آنکه دشمن فقط تلاش می‌کند، نقاط ضعف جمهوری اسلامی را برجسته کند.

کد خبر 754901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.