۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
هتل های کیش با ناهار و اقامت فولبرد

کیش، نگین خلیج فارس، با سواحل زیبا، بازارهای پررونق و جاذبه‌های گردشگری متنوع، مقصدی ایده‌آل برای مسافران است. اگر به دنبال سفری بی‌دغدغه و بدون نگرانی از بابت غذا هستید، هتل‌های فولبرد کیش بهترین انتخاب برای شما هستند.

در این مطلب با تعدادی از بهترین هتل های کیش با ناهار و اقامت فولبرد آشنا خواهید شد.

هتل فولبرد چیست؟

شاید با هتلهای فولبرد آشنایی نداشته باشید. در یک هتل Full board، شما میتوانید تمامی وعدههای غذایی از جمله صبحانه، ناهار و شام را به عنوان سرویس خدمات هتل به صورت رایگان دریافت کنید. البته در رابطه با سرویس نوشیدنی رایگان، این موضوع صدق نمیکند و برای سرویس نوشیدنی، هتلهای مختلف قوانین متفاوتی دارند. در خصوص میان وعدهها نیز سرویس رایگانی ارائه نمیشود و شما برای صرف میان وعده میتوانید به خارج از هتل مراجعه کرده و گشتی در جاذبههای اطراف هتل داشته باشید. با این تعاریف شما میتوانید از طریق مراجعه به لینک utravs.com/hotel/Palas-Kish و انتخاب بهترین هتل فولبرد، سه وعده غذایی را به صورت رایگان در رستوران هتل خود میل کنید. همچنین اگر قصد صرفه جویی بیشتر در هزینههای خود را دارید، میتوانید با انتخاب هتل های هافبرد کیش که وعده صبحانه و یک وعده غذایی دیگر (ناهار یا شام) را به صورت رایگان ارائه میدهند، هزینههایتان را کاهش دهید.

هتل میراژ کیش: مجموعه ای از آرامش و لذت

هتل میراژ کیش

هتل 5 ستاره میراژ، انتخابی درخشان در میان هتل ‌های با ناهار کیش، با معماری مدرن و امکانات بی‌نظیر، اقامتی رویایی و خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتلی برای هر سلیقه:

این هتل مجلل با 177 اتاق و سوئیت در 8 طبقه، طیف وسیعی از انتخابها را برای سلیقه‌های مختلف ارائه می‌دهد. از اتاق‌های استاندارد دو نفره و سوئیت‌های جونیور گرفته تا ویلای لوکس و پنت‌هاوس، در هتل میراژ هر آنچه که برای یک اقامت ایده‌آل نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.

چشم‌اندازی بی‌نظیر:

بیشتر اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل میراژ، چشم‌اندازی رو به دریا یا جزیره دارند. با طلوع خورشید بر فراز خلیج فارس از پنجره اتاقتان بیدار شوید و یا در غروب آفتاب، از بالکن خود به تماشای زیبایی‌های جزیره بنشینید.

امکانات و خدمات رفاهی:

هتل میراژ به عنوان یکی از بهترین هتل‌های فولبرد کیش، امکانات و خدمات رفاهی کاملی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دو رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی
  • کافی شاپ 24 ساعته
  • استخر روباز و سرپوشیده
  • سونا، جکوزی و حمام بخار
  • سالن بدنسازی

رستوران‌ها و کافی شاپ:

هتل میراژ دارای دو رستوران و یک کافی شاپ است که با ارائه انواع غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت، هر ذائقه‌ای را راضی می‌کنند.

آدرس هتل: جزیره کیش، بلوار سنایی، بلوار دریا

هتل ترنج کیش: مقصدی رویایی در قلب خلیج فارس!

هتل ترنج کیش

در میان هتل های کیش با صبحانه و ناهار، نام هتل ترنج، یکی از نامهایی است که همواره به گوش میخورد. این هتل به دلیل اتاقهای زیبا و معماری خاص توانسته به شهرت و محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند.

هتلی روی آب:

برخلاف هتل‌های معمولی، هتل ترنج بر روی آب ساخته شده است و 100 باب واحد اقامتی آن در قالب سوئیت‌های لوکس و زیبا، بر روی اسکله‌ای ثابت در خلیج فارس قرار گرفته‌اند. با اقامت در این هتل، حس بودن در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس و یکی شدن با طبیعت را به طور کامل تجربه خواهید کرد.

اتاق‌هایی با چشم‌اندازی بی‌نظیر:

تمامی سوئیت‌های هتل ترنج دارای بالکن اختصاصی هستند و چشم‌اندازی منحصر به فرد از دریا و جزیره زیبای کیش را به شما ارائه می‌دهند. طلوع و غروب خورشید از این بالکن‌ها، منظره‌ای بی‌نظیر و به یادماندنی را خلق می‌کند.

رستوران و کافی شاپ:

رستوران هتل ترنج با فضایی زیبا و دلنشین، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیتی عالی به مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین، کافی شاپ هتل مکانی مناسب برای صرف قهوه، چای و نوشیدنی‌های خنک در کنار تماشای زیبایی‌های خلیج فارس است.

آدرس هتل: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان

هتل لیلیوم کیش: انتخابی مناسب برای اقامتی دلنشین در جزیره زیبای کیش

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم با ارائه خدمات هاف برد (شامل صبحانه و ناهار) و برخورداری از 4 ستاره، گزینه ای مناسب برای کسانی است که به دنبال اقامتی باکیفیت و مقرون به صرفه در جزیره کیش هستند. این هتل در میدان پردیس، بلوار رودکی واقع شده و دسترسی آسانی به ساحل، بازارها و مراکز تفریحی کیش دارد.

هتلی وسیع و زیبا:

هتل لیلیوم دارای 154 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته عادی و به سبک vip است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل، نیازهای مختلف مسافران را به خوبی پاسخ می‌دهد.

از جمله نقاط قوت هتل لیلیوم می‌توان به منوی متنوع سلف سرویس رستوران آن اشاره کرد که رضایت بسیاری از مسافران را جلب کرده است. بزرگی اتاق‌ها و موقعیت مکانی خوب هتل از دیگر مزایای این هتل کیش با ناهار و شام است که اقامت در هتل لیلیوم را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کنند.

آدرس هتل: کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی

هتل پارمیس کیش: ترکیبی از زیبایی و خاطره

هتل پارمیس کیش

هتل بین‌المللی پارمیس، به عنوان یکی از هتل های کیش همراه با ناهار شناخته میشود و از هتل‌های باکیفیت و محبوب در این جزیره است که در سال 1385 افتتاح شد. این هتل 5 ستاره با 7 طبقه مجلل، 168 واحد اقامتی متنوع شامل اتاق‌های دو و سه تخته و سوئیت‌های یک و دو خوابه را در خود جای داده است.

امکانات و خدمات هتل پارمیس:

  • استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی برای ریلکس کردن و تفریح
  • سالن بیلیارد برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت
  • رستوران و کافی شاپ با ارائه انواع غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ
  • فضای سبز زیبا برای پیاده‌روی و لذت بردن از هوای مطبوع
  • خدمات لاندری برای شستشوی لباس‌ها
  • پارکینگ اختصاصی برای آسودگی خاطر میهمانان

با انتخاب هتل پارمیس کیش، شما میتوانید علاوه بر بهرهمندی از اتاقهای متنوع و امکانات vip، از خدمات هافبرد بهرهمند شده و به انتخاب خود یکی از وعدههای ناهار یا شام را به عنوان وعده غذایی رایگان خود انتخاب کنید.

آدرس هتل: کیش، میدان پردیس

سخن پایانی

انتخاب هتل های کیش با ناهار، میتواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه، به شما کمک کند تا فرصت مناسبی را برای لذت بردن از تفریحات متنوع جزیره کیش بدست بیاورید. شما میتوانید با مراجعه به سایت یوتراوز به بهترین هتلهای فولبرد کیش دسترسی داشته باشید.

کد خبر 754644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم اسماعیل پور IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    3 3
    با پارمیس موافق هستم
  • یکی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    1 1
    هتل شایگان رفته بودم خیلی عالی بود .خاطره خوبی برام گذاشتن غذاها عالی بود همشون.رفتار پرسنل عالی.ما راضی بودیم اتاق عالی و چشم انداز خوب
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    2 2
    ای کاش قیمت ها را میدادید
  • سمانه IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 0
    سلام تو سایت رزرو هتل ها که میری فقط نوشته با صبحانه چطوری میشه فولبرد یا هافبرد رزرو کرد؟