افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان مهران

فرماندار شهرستان مهران گفت: با توجه به تاثیرگذاری آموزش و پرورش در حوزه تربیت نیروی انسانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، لازم است امکانات آموزشی مناسبی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی عباس شفیعی امروز _دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت_ در آئین افتتاح دو مجموعه زمین چمن مصنوعی در شهرهای صالح آباد و مهران، اظهار کرد: این دو فضای ورزشی در دبستان‌های سعدی بخش صالح‌آباد و شهید زرگوشی مهران در مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با هدف استفاده دانش‌آموزان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: تاکنون چهار فضای زمین چمن ورزشی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و یک باب اتاق ورزش با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال در سطح مدارس شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار مهران ادامه داد: پروژه کفپوش ۱۰۰۰ مترمربعی با حیاط سقف باز و ۱۲۰۰ مترمربع زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در دست اقدام است.

شفیعی با بیان اینکه ایجاد فضاهای ورزشی تأثیر زیادی بر نشاط دانش‌آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، اضافه کرد: با توجه به تأثیرگذاری آموزش و پرورش در حوزه تربیت نیروی انسانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، لازم است امکانات آموزشی مناسبی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 753215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.