اعمال محدودیت تردد در بخشی از محور تهران فیروزکوه

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی تعمیر اساسی عرشه پل دلیچایی در محور تهران _ فیروزکوه از امروز رانندگان عبوری در بخشی از این محور با محدودیت تردد مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، عارف امرایی اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم پل محور فیروزکوه به تهران در منطقه دلیچایی به تعمیر اساسی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از امروز عملیات عمرانی آغاز می‌شود.

وی افزود: باتوجه به هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راه شرق استان، بار ترافیکی هر دو محور رفت‌وبرگشت در زمان اجرای پروژه، با انحراف مسیرهای صورت گرفته بر روی عرشه یکی از پل‌ها منتقل می‌شود.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: این انحراف از چهارصد متری پل موصوف در مسیر شمال به جنوب محور (فیروزکوه به سمت تهران) آغاز و پس از حدود یکصدمتر بعد از پل با انحراف مجدد مسیر، رانندگان به محور قبلی هدایت و به مسیر خود ادامه خواهند داد.

امرایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در محدوده‌ای در حدود یک کیلومتر و خصوصاً در روی پل از سمت تهران به فیروزکوه به ناچار مسیر دو طرفه می‌شود، به کاربران جاده‌ای و رانندگان عبوری توصیه می‌شود که در این مدت با صبر و حوصله خویش و همچنین توجه به علائم منصوبه محور و محوطه کارگاهی و رعایت سرعت حداکثر ۲۰ کیلومتر بر ساعت در این محدوده یک کیلومتری، ما را تا انتهای پروژه یاری کنند.

پل‌های دلیچایی در حدود ۹۰ کیلومتری محور تهران-فیروزکوه به عنوان اصلی‌ترین راه ارتباطی بین استان تهران و مازندران، در محدوده شهرستان دماوند و در مرز بین شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه واقع شده‌اند.

کد خبر 752607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.