اجرای ویژه‌برنامه هفته زمین پاک در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: هدف از برگزاری هفته زمین پاک فراهم‌کردن فضایی برای فعالیت‌های توسعه‌ای دوستداران محیط زیست در منطقه است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته زمین پاک در منطقه ۹ شهرداری اصفهان با همکاری مدارس سطح این منطقه اظهار کرد: از جمله اقدامات در این هفته می‌توان به برگزاری ایستگاه نقاشی روی دیوار به صورت کلاژ و با استفاده از اقلام دورریز با همکاری دانش آموزان و اولیای آن‌ها و اجرای رژه زیست‌محیطی و برنامه پاکسازی محل توسط دانش آموزان با حضور پاکبان نمونه با عنوان «زنگ زمین پاک» اشاره کرد.

وی هدف از برگزاری هفته زمین و هوای پاک را با توجه به این موضوع که منطقه ۹، اکسیژن شهر اصفهان محسوب می‌شود، فراهم‌کردن فضایی برای فعالیت‌های توسعه‌ای دوستداران محیط زیست دانست و افزود: شعار محیط زیست بر اساس محیط زیست مردم‌پایه، هوشمند و فناورانه است و محیط زیست سالم با مشارکت آحاد مردم تحقق پیدا خواهد کرد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این هفته تصریح کرد: اجرای شعر و سرود کودکانه همراه با مسابقه زیست‌محیطی و اهدای جوایز و برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند برای اولیا و مربیان مدرسه از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: هر اندازه دانش‌افزایی و آگاهی درباره محیط زیست داشته باشیم، به همان میزان محیط زیست برای ما و نسل آینده سالم خواهد ماند.

کد خبر 748365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.