تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پوشاک ایرانی- اسلامی مورد حمایت قرار می‌گیرند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پوشاک ایرانی- اسلامی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، شهریار عباسی امروز- یکشنبه سی‌ام اردیبهشت‌- در کارگروه پوشاک و حجاب اسلامی با تاکید بر راه‌اندازی نمایشگاه‌های مختلف در استان در خصوص پوشاک ایرانی-اسلامی اظهار کرد: تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پوشاک اسلامی با حضور در نمایشگاه‌ها، سکوهای نمایش مدل‌های پوشش ایرانی- اسلامی استان را تکمیل کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پوشاک اسلامی در استان و ایجاد یک سکو در نمایشگاه برای هر شهرستان، افزود: نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی و یک فروشگاه زنجیره‌ای عرضه کننده پوشاک لباس اسلامی در استان فعالیت خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با تاکید بر فرهنگ‌سازی، ایجاد تولیدات فاخر، و تولید محتوا در فضای مجازی، صدا و سیما و طراحی مد و لباس اسلامی، افزود: نمایشگاه پوشاک اسلامی و مد لباس ایرانی اسلامی برای تولیدکنندگان آن باید به گونه‌ای باشد که هم برای تولیدکننده و عرضه‌کننده و هم برای مصرف کننده به صرفه باشد.

عباسی با بیان اینکه برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی- اسلامی تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته خواهد شد، اضافه کرد: این واحدهای تولیدی در اولویت پرداخت تسهیلات بانک‌های استان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: فعال‌سازی واحدهای راکت پوشاک ایرانی _اسلامی علاوه بر ارائه تسهیلات و رفع موانع موجود، برای عرضه مستقیم تولیدات با توجه به ظرفیت بازارچه‌های موجود در استان اقدامات لازم به عمل می‌آید.

کد خبر 755030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.