تبلیغات اسلامی نباید دچار روزمرگی شود

استاندار زنجان گفت: تبلیغات اسلامی در اشاعه فرهنگ دینی نقش به‌سزایی دارد و نباید دچار روزمرگی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی، امروز_ یکشنبه سی اردیبهشت- سازمان تبلیغات اسلامی باید کارهای فرهنگی دستگاه‌های دیگر را نیز در اختیار بگیرد، اظهار کرد: این سازمان باید از تمام پتانسیل‌های رسانه‌ای خود در این زمینه استفاده کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، سازمان دهی، پشتیبانی، نظارت و تبلیغ از وظایف مهم این سازمان است، افزود: این سازمان نباید در دستگاه‌های دیگر هضم شود بلکه باید به شکلی متفاوت و اثرگذار در حوزه فرهنگ و تبلیغات اسلامی اقدام کند.

استاندار زنجان با اشاره به تعدد وظایف تبلیغات اسلامی گفت: متأسفانه اقدامات صورت گرفته در زمینه تبلیغات دینی آنگونه که باید و شاید عمیق نیست و بیش از آنکه برای مخاطب اقناع کننده باشد به صرف مراسم و جامعه هدف خاصی بسنده می‌شود.

افشارچی ادامه داد: تلاش بر احیا و اشاعه فرهنگ معارف اسلامی، تاریخ تشیع، شناسایی تبلیغات طرف مقابل، انجام مطالعات راهبردی و همکاری با وزارتخانه و سازمان‌ها نیز مورد توجه باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه حدود ۱۸ دستگاه اجرایی در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کند و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین آنها محسوب می‌شود، تصریح کرد: انتظار بر این است حرکت‌های تبلیغات اسلامی در رأس دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان از روزمرگی‌ها به دور باشد و یک نگاه فرادستگاهی بر مجموعه حاکم کند، افزود: این دستگاه فرهنگی باید در اشاعه فرهنگ اسلامی پای کار باشد و در این زمینه اهتمام بورزد.

وی با بیان اینکه امیدواریم طی ماه‌های آینده در حوزه اقتصادی شاهد اتفاقات خوبی باشیم، گفت: مساله فرهنگ و انقلاب اسلامی موضوع مهمی است که نباید از آن غافل بود چرا که بی‌توجهی به آن نتایج ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 755029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.