دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، به جنگ نرم روی آورده‌اند و با جنگ ترکیبی درصدد بزرگ‌نمایی نقاط ضعف، ناامید کردن مردم و نفی پیشرفت‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ یکشنبه سی‌ام اردیبهشت- در جریان مراسم معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برخلاف اقدامات عمرانی، کار فرهنگی زمان‌بر است، گفت: وظایف محوله تبلیغات اسلامی تنوع زیادی دارد و اثرگذاری اقدامات در این حوزه نیز نیازمند زمان بیشتری است.

وی افزود: خوشبختانه مبلغان و برخی هیئت‌ها در حوزه اقدامات فرهنگی در استان پیشتاز هستند و این روند باید ادامه پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، به جنگ نرم روی آورده‌اند و با جنگ ترکیبی درصدد بزرگ‌نمایی نقاط ضعف، نا امید کردن مردم و نفی پیشرفت‌ها هستند.

خاتمی با اشاره به اینکه ایران در دوران دفاع مقدس آغازگر جنگ نبود اما رزمندگان انقلاب اسلامی برای دفاع از کشور و تمامیت ارضی جانانه به میدان آمدند، اضافه کرد: امروز هم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید هوشیار بود و با بصیرت عمل کرد.

دشمنان پس از دفاع مقدس علیه ملت ایران با تمام قوا وارد عمل شدند و در انتخابات اخیر با ۵۰۰ شبکه ماهواره‌ای و تبلیغات مستمر درصدد القای ناامیدی میان مردم بودند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر همدلی و همرنگی در کشور تاکید کرده‌اند، چرا که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود بنابراین نباید از نقشه راه ترسیم شده ایشان فاصله بگیریم و همیشه در خط ولایت حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه فرامین رهبر معظم انقلاب را باید مورد توجه قرار دهیم، افزود: تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، کشور را در برابر گزند دشمنان ایمن می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به وظیفه مهم تبلیغات به عنوان اولویت اول تاکید کردند، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی طی ۴۵ سال گذشته هرگز از مواضع خود کوتاه نیامده و فتنه‌ها و برنامه‌های مختلفی را علیه کشورمان اجرا کرده‌اند.

کد خبر 755002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.