دبیرخانه تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی خزر در مازندران راه‌اندازی می‌شود

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان مازندران از راه‌اندازی دبیرخانه و سایت تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی خزر بزودی در این استان خبر داد.

صابر اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به برگزاری تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی خزر اظهار کرد: با توجه به برگزاری بیست‌ویکمین دوره دوچرخه‌سواری تور بین‌المللی خزر گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید سرافراز استان مازندران پس از ۱۰ سال وقفه به مدت سه روز در شهرهای این استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه روز اول مسابقه با حضور ۴۹ دوچرخه‌سوار در قالب ۹ تیم داخلی و خارجی در مسیر سرخرود به گلشهر انجام شد، افزود: مرحله دوم این تور از بوستان لاله فریدون‌کنار تا کمربندی این شهر صورت گرفت که در هر دو مرحله دوچرخه‌سواران عراقی با مربی ایرانی مقام نخست را از آن خود کرده بودند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواران مازندران با اشاره به اینکه مرحله سوم تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر به عنوان آخرین مرحله در روز جمعه، بیست‌وهشتم اردیبهشت، در مسیر سرخرود به نور و بالعکس به مسافت ۹۰ کیلومتر برگزار شد، گفت: در این مرحله نیز، حسین ایهاب الخدر دوچرخه‌سوار عراقی به مقام نخست دست پیدا کرد و آرتین صدیقی از مازندران و بنیامین حقیقی از فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب دوم و سوم را از آن خود کردند.

اکبرزاده عنوان کرد: بیست‌ویکمین دوره دوچرخه‌سواری خزر با مقام نخست تیم مازندران و کسب مقام دوم و سوم تیم‌های عراق و فولاد مبارکه سپاهان به کار خود در بابلسر پایان داد.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه و سایت تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی خزر به‌زودی در این استان خبر داد و گفت: مازندران سرزمین دلاورمردان و پهلوانانی است که سهم بزرگی در کسب افتخارات ورزش ملی دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان سال آینده این تور با حضور کشورهای بیشتری برگزار شود که این مهم تأثیرات زیادی در کسب مدال ملی‌پوشان در مسابقات بزرگ دارد.

کد خبر 754996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.