۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آزادراه قزوین-زنجان و توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو در این خصوص خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده‌های نفتی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی قزوین همچنین از کشف ۲۳ هزار و ۵۲۸ قلم انواع مواد خوراکی قاچاق از یک دستگاه وانت آریسان و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد و گفت: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین-زنجان به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

خدایی اضافه کرد: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲۳ هزار و ۵۲۸ قلم انواع مواد خوراکی قاچاق شامل شکلات، کاپوچینو، آدامس و عسل که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی و تاییدیه سازمان غذا و دارو بود، کشف شد. در این خصوص هم یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 754955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.