میدان امام علی (ع) هرچه زودتر جایگاه اجتماعی و فرهنگی خود را پیدا کند

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری رویدادهای فرهنگی اخیر در میدان امام علی (ع) گفت: این میدان باید هرچه زودتر جایگاه اجتماعی و فرهنگی خود را پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در صدوسی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نتایج تذکر پیرامون میدان امام علی (ع) اظهار کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد مقرر شد که برای متولی‌گری این میدان و بازار اقداماتی انجام شود.

وی افزود: در شب‌های اخیر اقدام خوبی در میدان امام علی (ع) انجام گرفت و رویداد اجتماعی و فرهنگی به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در این میدان با حضور پرشور گروه‌های مختلف برگزار شد که جای قدردانی از سازمان فرهنگی و شهرداری منطقه ۳ دارد؛ امیدواریم این میدان جایگاه خود را پیدا کند و آسیب‌های موجود هرچه زودتر برطرف شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از تشکیل کانون خادم‌یاری در پایانه‌های اصفهان و بدرقه زائران امام رضا (ع) گفت: در دهه کرامت رویدادهای بسیاری در جای‌جای شهر اصفهان اجرا شد که نشان‌دهنده عشق و محبت مردم شهر به اهل بیت (ع) است.

وی افزود: هفته گذشته درباره بافت تاریخی تذکر دادیم و در این هفته سه رویداد مهم انجام شد که نخستین آن مجمع شهرهای تاریخی ایران بود؛ مقرر شد دبیرخانه شهرهای تاریخی ایران در اصفهان به صورت دائمی راه‌اندازی شود.

میرباقری با اشاره به آغاز مرمت کارخانه ریسباف گفت: امیدوارم با تصمیم جدی شورا و مدیریت شهری، ناحیه تاریخی منطقه ۳ و یک را مستقر کنیم و اتفاقات ناگوار پیرامون بافت تاریخی این مناطق به‌خوبی مدیریت شود.

کد خبر 754947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.