افتتاح ۱۴ بیت‌الزهرا در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۱۴ بیت‌الزهرا در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ستار هدایت‌خواه، امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در استان به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: در این دهه توسط کانون‌های خدمت رضوی و خادم‌یاران رضوی بیش از ۴۰ عنوان برنامه داشته‌ایم که یکی از آن‌ها کاروان زیر سایه خورشید است که خدام و پرچم متبرک از هفته قبل در مناطق مختلف و به‌ویژه روستاهای استان سفر کردند تا کسانی که امکان کمتری برای زیارت حرم رضوی داشتند، بتوانند پرچم متبرک را زیارت کنند.

وی افزود: خدام و پرچم متبرک رضوی در شهرستان‌های دنا پاتاوه_ مارگون_ لوداب_ دیشموک_ چرام_ دهدشت_ قلعه‌رئیسی_سوق_بهمئی لنده و باشت حضور پیدا کردند و تا فردا شب در مرکز استان برنامه دارند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و متعددی در استان تدارک دیده شده است، گفت: حضور در برنامه شهدای عشایر، حضور در جشن دخترانه برای دختران کم‌حجاب و بدحجاب، همچنین حضور در مناطق حاشیه‌نشین شهر از جمله مادوان و بلهزار از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید است.

وی با اشاره به اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه کرامت، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع دیگری نیز در سطح استان داشتیم، چهارشنبه‌های امام رضایی که در دو مدرسه مادوان و قلعه‌رئیسی با حضور خادم‌یاران برگزار شد و از دانش‌آموزان محجبه تجلیل شد، همچنین جشنی با حضور کارگران خواهیم داشت و تجلیل معلمان از دیگر برنامه‌ها بود.

هدایت‌خواه با اشاره به افتتاح ۱۴ بیت‌الزهرا در استان، خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که فقط یک نفر در کانون‌های خدمت رضوی حقوق‌بگیر است و بقیه به صورت فی‌سبیل‌الله و برای خدمت در حوزه فرهنگی انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: این حرکت جهادی بعد از دفاع مقدس بزرگترین حرکت جهادی در کشور به شمار می‌رود.

کد خبر 754933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.