نظارت صحیح ضمانت اجرای سرمایه‌گذاری حقیقی در اراضی دولتی و ملی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: نظارت صحیح ضمانت اجرای سرمایه‌گذاری حقیقی در اراضی دولتی و ملی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حشمت عزیزان امروز- یکشنبه سی‌ام اردیبهشت‌- در جلسه هیأت نظارت ماده ۳۳ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها استان ایلام با تاکید بر اینکه نظارت بر طرح‌های واگذاری اهمیت دارد، اظهار کرد: نظارت صحیح ضمانت اجرای سرمایه‌گذاری حقیقی در اراضی دولتی و ملی است.

وی ادامه داد: مدیریت امور اراضی استان و مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و بر اساس تیپ طرح مربوطه نظارت دقیقی انجام دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام ادامه داد: دستگاه‌های صادر کننده موافقت اصولی هر شش ماه یک‌بار گزارش پیشرفت فیزیکی طرح مربوط به دستگاه را به دبیرخانه هیأت نظارت ارسال کنند.

اکبر نصری، مدیر امور اراضی استان ایلام با بیان اینکه از ۱۷ فقره پرونده مطرح شده با تمدید دو طرح موافقت به عمل آمده است، اظهار کرد: قرارداد ۱۲ طرح فسخ، و سه طرح نیز برای بررسی به کمیسیون واگذاری اعاده شد.

وی ادامه داد: طرح‌های فسخ شده پس از قطعی شدن رأی هیأت، در سامانه جهاد کشاورزی استان بارگذاری شده است و سرمایه‌گذاران واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به مدیریت امور اراضی استان تقاضای جایگزینی کنند.

کد خبر 754925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.