ماموریت رئیس‌جمهور به معاونت علمی برای حمایت از فعالان مجازی

رئیس‌جمهور به معاون علمی و فناوری خود ماموریت داد با تشکیل کارگروه ویژه، برنامه‌ها و راهکارهای لازم برای حمایت از فعالان حوزه فضای مجازی را تدوین کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، صدویکمین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی عصر شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان برگزار شد.

در این جلسه، معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با توجه به اهمیت سرمایه انسانی به عنوان مهم‌ترین عنصر رشد و شکوفایی در حوزه فضای مجازی، گزارشی تفصیلی درباره ظرفیت‌های سرمایه انسانی در حوزه‌های آموزش و پژوهش، کسب‌وکارهای دیجیتال، فعالیت‌های اقتصادی و ایرانیان خارج از کشور ارائه کرد.

در ادامه این جلسه، رئیس‌جمهور پس از شنیدن گزارش‌ها، نظرات و دیدگاه‌های اعضای شورای عالی فضای مجازی، با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به فعالان این حوزه، به معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری مأموریت داد تا با تشکیل کارگروه ویژه، از فعالان مجازی حمایت به عمل آورد.

در مأموریت آیت‌الله رئیسی تاکید شده است که معاونت علمی ریاست‌جمهوری با همکاری سایر دستگاه‌ها و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور، برنامه‌ها و راهکارهای لازم برای تقویت سرمایه انسانی از جمله ایجاد مشوق‌های لازم و برطرف‌کردن موانع پیش‌ِروی فعالان حوزه فضای مجازی را تدوین و جهت بررسی و تصویب به شورای عالی فضای مجازی ارائه کند.

کد خبر 754906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.