دانش‌آموزان می‌توانند با شناسنامه در آزمون‌های نهایی شرکت کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با اشاره به استقرار میز پاسخگویی امتحانات نهایی در تمام ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق این استان گفت: دانش‌آموزان در صورت دریافت نکردن کارت ورود به آزمون، با شناسنامه در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی مطهری امروز _شنبه بیست‌ونهم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی آزمون‌های نهایی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تمام تدابیر برای برگزاری آزمون‌ها به بهترین شکل ممکن در سطح استان اندیشیده شده است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: دانش‌آموزانی که به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود از نشانی حوزه آزمون خود مطلع شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزان و اولیا گفت: در راستای پاسخگویی شفاف و به‌موقع در تمام مناطق و نواحی تابعه، میز پاسخگویی امتحانات نهایی برقرار شده است و هرگونه سوال در این زمینه پاسخ داده شود.

مطهری با اشاره به نبود امکان دریافت کارت ورود به آزمون برای برخی دانش‌آموزان ابراز کرد: این گروه از دانش‌آموزان صرفاً با ارائه شناسنامه می‌توانند وارد محل شوند و در جلسه آزمون شرکت کنند.

وی عنوان کرد: متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش مناطق، از محل حوزه آزمون خود مطلع شوند و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس‌دار در حوزه حضور پیدا کنند.

کد خبر 754557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.