روی کار آمدن ۱۰ مدیر تازه‌نفس در دستگاه‌های اداری مازندران

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از روی کار آمدن ۱۰ مدیر تازه نفس به جای مدیران ناکارآمد در دستگاه‌های استانی مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محسن منصوری در جلسه شورای اداری مازندران با بیان اینکه در ارزیابی انجام شده قبل و حین سفر دولت جایگزینی ۱۰ نفر از مدیران ناکارآمد استان مازندران با روی کار آمدن نیروی جدید دستور کار قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در دور اول سفر هیئت دولت به این استان مازندران بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان مصوبه شده بود که بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان محقق شده است.

وی افزود: در دور اول سفر برای مازندران بیش از هشت هزار میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه تأمین اعتبار کرده بود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه با توجه به نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های شناخته شده این استان اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان مصوب شده است، گفت: در مجموع اعتبارات استان ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده که بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار استانی و ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات وارد دستگاه اجرایی شد.

منصوری ادامه داد: برای افتتاح بیش از یک‌هزار تخت بیمارستانی در مازندران از برنامه‌ریزی جذب اعتبار شده که این تعداد تخت تا پایان دولت سیزدهم در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در این دوره از سفر هیئت دولت ۱۱۷ مصوبه با اعتبار بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان پیشنهاد دادیم که منتظر تصویب این اعتبار هستیم؛ البته بیشترین اعتبار با مبلغ بیش از پنج هزار میلیارد تومان به دستگاه‌های وزارت نیرو اختصاص یافت.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: همچنین بیش از چهار هزار میلیارد برای راه و شهرسازی، یک‌هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان آموزش و پرورش، یک‌هزار میلیارد تومان وزارت بهداشت و یک‌هزار میلیارد تومان به جهاد کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

کد خبر 754328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.