افتتاح ۱۱ پروژه درمانی، بیمارستانی در سفر دوم رئیس‌جمهور به مازندران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری ۱۱ پروژه درمانی و بیمارستانی با افزودن ۵۶۴ تخت طی سفر دوم رئیس‌جمهور به مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهرام عین اللهی شامگاه _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ طی سفر دوم رئیس‌جمهور به مازندران و طی افتتاحیه پروژه‌های درمانی این استان در بیمارستان رازی شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: این پروژه تقریباً ۱۷ سال پیش کلنگ‌زنی شده بود و قرار بود در یک مدت کوتاهی افتتاح شود.

وی افزود: در ابتدای دولت مردمی پروژه حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وزیر بهداشت، درمانی و آموزش پزشکی با بیان اینکه از ابتدای شروع دولت کار جهادی و میدانی بر روی این بیمارستان دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: طی تلاش دو سال و نیم بر اجرای ۴۰ درصد باقی‌مانده پروژه، اکنون طی سفر دوم رئیس‌جمهور افتتاح شد.

عین الهی ادامه داد: با توجه به انتهای پروژه اجرای عملیاتی آن به شکل تصاعدی درآمده و راه‌اندازی تجهیزات آن به عنوان سخت‌ترین مرحله اتمام بیمارستان در این دولت دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیمارستان رازی قائم‌شهر با زیربنای ۲۴ هزار مترمربع با تهیه ۳۲۰ تخت درمانی افتتاح شد، گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان هزینه برده است.

وزیر بهداشت از بهره‌برداری ۱۱ پروژه درمانی و بیمارستانی در دور دوم سفر رئیس جمهور در مازندران خبر داد و مطرح کرد: با افتتاح این مراکز درمانی تعداد ۵۶۴ تخت بیمارستانی به مازندران اضافه شد.

کد خبر 754240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.