پل «تنگ سریز» ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: معارض محلی به عنوان مهم‌ترین مانع اجرای پل تنگ سریز مرتفع شده و این پل در حال حاضر دارای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد راستا، امروز دوشنبه، بیست‌و چهارم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از احداث پل تنگ سریز، اظهار کرد: کابل فیبرنوری و لوله آب کشاورزی روستای سریز در محل کوله a۲ از جمله موانع ادامه ساخت این طرح بود که با همراهی و همکاری عوامل اثرگذار در این موضوع به تازگی مرتفع شده‌است.

وی با بیان اینکه معارض محلی به عنوان مهم‌ترین مانع ساخت پل تنگ سریز، مرتفع شده‌است، افزود: هم‌اکنون در پنج جبهه کاری شامل حفاری شمع‌های کوله a۲، ساخت تیرهای بتنی، آرماتوربندی کوله a۱، تسطیح محل جدید ساخت تیرهای بتنی و جاده دسترسی به پایه p۳ در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل سریز در محور یاسوج به سمیرم به طول ۱۵۴ متر با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

راستا خاطرنشان کرد: این طرح که در خروجی شهر یاسوج به سمت پاتاوه واقع شده است، با اعتباری بالغ بر ۷۳۶ میلیارد ریال اجرا می‌شود و با تعدیل پروژه و شرایط تورمی حدود یک‌هزار میلیارد ریال برای آن سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: هم اکنون بخش حفاری و اجرای شمع‌های پل حدود ۷۰ درصد، مرحله ساخت تیرهای بتنی حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل این پروژه مهم موجب تسهیل رفت و آمد در ورودی و خروجی شهر یاسوج و همچنین روانی ترافیک در این محور می‌شود.

وی تصریح کرد: این پل در واقع محل اتصال راه‌های مرکز استان به استان‌های خوزستان و اصفهان محسوب می‌شود که با هدف روان شدن ترافیک و کاهش سوانح رانندگی در این محور احداث می‌شود.

کد خبر 753240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.