موفقیت والیبال ارومیه در گرو نگاه حرفه‌ای به آن است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: والیبال ارومیه زمانی موفق خواهد شد که تمام نگاه‌ها به والیبال حرفه‌ای باشد، همچنان که در بحث تیم‌های پایه نیز این اتفاق افتاد و بازیکنان با استعداد شهرداری ارومیه توانستند قهرمانی نوجوانان و جوانان را با اقتدار کامل به دست آورند.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی و در رابطه با تیم‌داری شهرداری ارومیه در فصل جدید لیگ برتر والیبال اظهار کرد: والیبال هویت ارومیه است و برای به دست آوردن عنوان پایتخت والیبال آسیا زحمات زیادی کشیده شده و ارومیه هزینه‌های بسیاری را متقبل شده است.

وی افزود: نگه داشتن این عنوان بسیار سخت‌تر از به دست آوردنش است و هم‌اکنون وظیفه ماست که از این عنوان حراست کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: والیبال ارومیه زمانی موفق خواهد شد که تمام نگاه‌ها به والیبال حرفه‌ای باشد، همچنان که در بحث تیم‌های پایه نیز این اتفاق افتاد و بازیکنان با استعداد شهرداری ارومیه توانستند قهرمانی نوجوانان و جوانان را با اقتدار کامل به دست آورند و نشان دادند که ارومیه شایسته عنوان پایتخت والیبال آسیا است.

وی در خصوص تیم‌داری شهرداری‌ها در رشته‌های ورزشی با اشاره به تشکیل شورای ورزش شهرها و روستاهای کشور ادامه داد: در این شورا تصمیم بر اعطای مجوز تیم‌داری به مجموعه‌هایی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند، داده شد و در همین راستا دو سال قبل نیز مجوز دوساله تیم‌داری به شهرداری ارومیه صادر شد.

نقی‌پور عنوان کرد: در سال‌جاری نیز به لحاظ مجوز مشکلی نداریم و مجوزی که صادر می‌شود تحت عنوان تیم‌داری است و شامل باشگاه‌داری نیست و تیم زیر نظر معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تمام امور مربوط به تیم والیبال شهرداری ارومیه با مصوبه شورای شهر انجام گرفته است.

نقی‌پور افزود: در سال‌جاری نیز پس از ابلاغ مجوز در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس نظر سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه و کارشناسان و صاحب‌نظران تیمی لایق نام ارومیه خواهیم بست.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خاطر یادآور شد: تمدید مجوز تیم‌داری شهرداری ارومیه صادر شده است و منتظر ابلاغ رسمی آن هستیم.

وی با بیان اینکه صرفاً تیم‌داری مطالبه مردم ارومیه نیست، تأکید کرد: مردم ارومیه عطش قهرمانی دارند و بر اساس استعدادهایی که در این شهر وجود دارد، می‌توانیم به این درخواست مردم جواب دهیم.

نقی‌پور با بیان اینکه با سرمربی تیم، قرارداد دوساله‌ای بسته بودیم که سال اول قطعی و سال دوم مشروط به اخذ مجوز است، تصریح کرد: عبدالرضا علیزاده فصل گذشته کار بسیار بزرگی انجام داد و کسب رتبه سوم برای تیم رده سیزدهم جدول کم از قهرمانی ندارد.

وی عنوان کرد: تاکنون در خصوص عقد قرارداد با بازیکنان جدید و یا تمدید بازیکنان فعلی اقدامی نشده است و به محض اینکه مجوز تیم‌داری به دستمان رسید اقدام به رایزنی در این خصوص خواهیم کرد و حتی در بازه زمانی فعلی نیز امکان ثبت قرارداد وجود ندارد، چرا که در بازه زمانی مشخصی و در سایت فدراسیون این امر امکانپذیر خواهد شد.

نقی‌پور در پاسخ به این سوال که سایر تیم‌ها درصدد رایزنی با برخی بازیکنان تیم شهرداری هستند، یادآور شد: این یک موضوع و امری عادی و طبیعی است، همچنان که ما نیز بازیکنان مستعد و برتر سایر تیم‌ها را مدنظر داریم و به دنبالشان هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه افزود: بازیکنان نیز حق انتخاب دارند و این حق طبیعی و قانونی آن‌ها است که شرایط خود و پیشنهاداتی را که مطرح می‌شود بررسی و بهترین را انتخاب کنند.

نقی‌پور با اشاره به استفاده از استعدادهای تیم جوانان شهرداری ارومیه در تیم بزرگسالان تصریح کرد: در سال‌جاری حتماً این موضوع مدنظر خواهد بود و بر اساس سهمیه موجود اقدام به جذب بازیکن از جوانان به لیگ برتر خواهیم بود.

وی با اشاره به عنوان پایتخت والیبال آسیا تصریح کرد: برای اثبات عنوان پایتخت والیبال آسیا پرورش استعدادهای جدید در تیم‌های پایه به طور جدی ادامه خواهیم داد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در پایان تاکید کرد: در سال‌جاری تلاش خواهیم کرد که با تحرک معاونت ورزشی سازمان در حوزه ورزش صرفاً درگیر بحث والیبال نباشیم و از رسالت اصلی خود که اقدامات مربوط به ورزش‌های همگانی است، دور نشویم.

کد خبر 752887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اتیلا v534 IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    2 0
    انشاالله مسولان شهرداری ازحیثیت والیبال ارومیه واذربایجان دفاع خواهند به امید موفقیت تیم شهرداری ارومیه.یاشاسین شهرداری ارومیه