لزوم تبادل تجربیات بین شهرداری‌های فعال در حوزه هوشمندسازی/ حرکت به سمت نسل سوم MBI

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات فناورانه شهرداری این شهر دربارها حساب شهروندی گفت: یزد و اصفهان از جمله شهرهایی هستند که در کشور به سوی نسل سوم MBI مبتنی بر ارائه خدمات با تلفن همراه حرکت کردند و تبادل تجربیات بین این شهرها می‌تواند در این حوزه راهگشا باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید تجملیان امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ در بازدید از سامانه اصفهان من، اصفهان‌کارت و حساب شهروندی سازمان فاوای شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری یزد طی سال‌های گذشته اقداماتی را در ارتباط با حساب شهروندی و مجموعه خدمات یکپارچه در یزد آغاز کرده است، اظهار کرد: شهرداری اصفهان نیز طی چند سال گذشته اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است، از این‌رو بر آن شدیم تا در این زمینه با این سازمان به تبادل تجربیات بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه در این بازدید، تبادل بسیار خوبی بین شهر اصفهان و یزد در این حوزه انجام شد، افزود: تاکنون چهار یا پنج شهر در کل کشور وجود دارد که درباره حساب شهروندی از نسل دوم CBI که مبتنی بر کارت بوده است، به‌سوی نسل سوم MBI مبتنی بر ارائه خدمات بر اساس تلفن همراه حرکت کرده‌اند.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: یزد و اصفهان از جمله این پنج شهر است و تبادل نظرات و تجربیات بین این شهرها می‌تواند در این حوزه بسیار راهگشا باشد.

تجملیان با تاکید بر اینکه این ارتباطات و تبادل تجربیات باید مستمر و ادامه‌دار باشد، گفت: در این بازدید ارائه‌هایی درباره سامانه اصفهان من، شرکت اصفهان‌کارت و باشگاه شهروندان اصفهان توسط مدیرعامل و کارشناسان سازمان فاوای شهرداری این کلان‌شهر انجام شد که بسیار مفید و قابل توجه بود.

کد خبر 752560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.