مشارکت ۴۳ هزار نفر در پویش «مشهد مهربان»

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس گفت: تاکنون ۴۳ هزار نفر در پویش مشهد مهربان مشارکت داشته‌اند که نسبت به سال قبل، افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی با اشاره به برنامه‌های معاونت اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس در دهه کرامت اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها، گلریزان پویش «مشهد مهربان» است که ویژه مناطق سیزده‌گانه شهرداری تعریف شده است و در این ایام اجرا می‌شود.

وی افزود: این پویش که از ماه مبارک رمضان، با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد آغاز به کار کرد تا ولادت امام‌رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس گفت: با توجه به استقبال پرشور شهروندان از این پویش، احتمال تمدید بازه زمانی پیش‌بینی شده وجود دارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۳ هزار نفر در پویش مشهد مهربان مشارکت داشته‌اند که این آمار، نسبت به سال گذشته، ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد و همچنان میزان مشارکت در حال افزایش است.

وی برگزاری کوه‌پیمایی ویژه اعضای باشگاه اجتماعی همسران مشهدی (باهم)، برپایی جشن‌های مختلف ویژه گروه‌های خاص در مدارس استثنایی ویژه توان‌یابان همچنین جشن خانواده شاد رضوی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دهه دانست.

کد خبر 752430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.