رفع چالش‌های آبی مناطق محروم البرز توسط نیروهای جهادی

مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه ۱۴۳۲ جهادگر در البرز فعال هستند، گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی این گروه‌ها، چالش‌های آبی در مناطق محروم استان شناسایی و رفع شد.

محمد فلاحت کار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از جهاد آب‌رسانی در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: طی تعاملی که از سوی آب و فاضلاب استان البرز و گروه‌های جهادی بسیج صورت گرفت، پروژه‌ای که قرار بود ظرف مدت ۳۰ ماه با هدف کاهش چالش آبی مناطق شناسایی شده به سرانجام برسد، در مدت زمان ۹ ماه به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح از ۴۰ درصد هدررفت آب جلوگیری شد، افزود: در این میان ۲۴۳ هزار متر مربع قیر رایگان در معابر مناطق محروم و روستاها توسط بسیج سازندگی با هدف توسعه و ارتقای زیرساخت‌ها انجام شد، در این میان راه‌هایی که به مزار شهدا مرتبط می‌شد به صورت ویژه دیده شد و تمام معابر آسفالت شده از اعتبار دولتی محروم بودند.

مسئول بسیج سازندگی سازندگی استان البرز با اشاره به بازسازی و رنگ‌آمیزی مدارس مناطق محروم خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵۰ مدرسه در مناطق مختلف استان بازسازی و رنگ‌آمیزی شد.

فلاحت با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته توسط بسیج سازندگی تصریح کرد: ۷۲۵ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان و جوانان شده است، ۲۵۲ عروسی برای زوج‌ها برگزار و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تقدیم محرومان شده است.

وی اضافه کرد: ۱۱ پروژه بهسازی و راه‌سازی روستایی توسط گروه‌های جهادی ظرف یک سال گذشته به نتیجه رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به پرداخت وام‌های اشتغال خانگی گفت: در این میان با هدف تحکیم خانواده، ۱۰۵ زندانی جرایم غیرعمد به همت نیروهای جهادی آزاد شدند و ۱۴۳۲ نیروی جهادی در البرز فعال هستند.

کد خبر 751953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.