جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه

مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکورصبور، بازیگر سینما و تلویزیون، اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه‌خانه بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اردیبهشت ماه امسال رسیدگی به پرونده مرد جوانی با اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از خانم مرحومه زهره فکورصبور در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مرد جوان با شگردهای خاص خود متهم است از خانم مرحومه زهره فکورصبور با تهدید و اخاذی اقدام به کلاهبرداری کرده است و وی شکات دیگری در این زمینه نیز دارد.

با توجه به حساسیت موضوع و به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، مأموران پلیس مخفیگاه مرد جوان را در یک قهوه‌خانه واقع در مرکز غرب تهران شناسایی و سپس با دستور قضائی وی را به اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مرحومه زهره فکور و شکات دیگر بازداشت کردند.

اتهام قتل یا ترغیب به خودکشی در پرونده متهم مطرح نیست و وی صرفاً به‌خاطر اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری با دستور قضائی دستگیر شده است.

متهم در حال حاضر در بازداشتگاه است و فردا صبح برای تفهیم اتهام و سیرمراحل قانونی پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه اعزام خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 751878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.