شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: شهر قدس می‌تواند در طرح آمایش سرزمینی قطب توسعه و مدال‌آوری ورزش ژیمناستیکی کشور شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و فرماندار با رؤسای هیئت‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان در سالن جلسات فرمانداری قدس ظهر امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت برگزار شد.

سیدعلی جوادی در این نشست اظهار کرد: شهرستان قدس ظرفیت‌های بالایی در حوزه نیروی انسانی دارد و عوامل مدیریت شهری در میدان عمل توسعه زیرساخت‌های ورزشی بوده و همکاری‌های مؤثری در افزایش سرانه‌های ورزشی دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه هر سه‌شنبه یک طرح ورزشی در استان تهران افتتاح می‌شود، حال ورزش استان تهران نسبت به گذشته خوب شده اما لازم است با همدلی و مشارکت هم افزا میزان سرانه‌ها را افزایش داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه سه نفر از پنج نفر اعضای تیم ملی رشته ژیمناستیک از شهر قدس هستند، گفت: شهر قدس می‌تواند در طرح آمایش سرزمینی قطب توسعه و مدال‌آوری ورزش ژیمناستیکی کشور شود و باید ظرفیت تخصصی این رشته را افزایش داد و از آن حمایت کرد.

جوادی در خصوص ستاد ساماندهی جوانان بیان کرد: مسائل اشتغال، فرزندآوری و ازدواج جوانان و موضوعات مربوط به دفاتر مشاوره ازدواج و راه‌های جلوگیری از طلاق و مصوبات جلسات قبل بررسی شد.

وی به کاهش ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی و افزایش نشاط در جامعه اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در سال جاری برنامه‌های خود را در این موضوعات ارائه دهند و ادارات مربوطه در این خصوص جهت تحقق وعده‌ها حمایت داشته تا بتوان شهر قدس را به‌عنوان پایگاه اصلی پیشرفت در حوزه ورزش و جوانان در غرب استان تهران معرفی کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به ظرفیت‌های موجود در اشتغال جوانان اشاره کرد و ادامه داد: شهر قدس مستعد پذیرش نیروی کار است و برای سلیقه‌سازی ایجاد نیروی کار متخصص در بخش‌های مختلف باید دفاتر ترویج اشتغال را داشته باشیم.

جوادی گفت: با همت فرماندار شهرستان قدس و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان سه نفر از ملی پوشان تیم ملی ژیمناستیک به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اعزام شده و حمایت‌های لازم را خواهیم داشت تا بتوانیم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را کسب کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 751829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.