هوای ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز برای صعود مناسب است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: برای روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ همزمان با برنامه‌های محوری گرامیداشت شهدای بازی‌دراز و پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌ همزمان با صعود زائران به ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز، هوایی صاف در بعضی ساعات همراه با ورزش باد ملایم و رشد ابر پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در خصوص چشم‌انداز وضعیت جوی استان کرمانشاه طی چند روز آینده، اظهار کرد: هوای استان امروز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌، صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم و رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: احتمال اینکه این شرایط به ویژه در نواحی شرقی با رگبارهای موقت و پراکنده باران همراه باشد نیز چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه افزایش دمای هوا، در روزهای جمعه بیست‌ویکم و شنبه بیست‌ودوم نسبتاً محسوس خواهد بود، تصریح کرد: از فردا تا شنبه هفته آینده، بیست‌ودوم اردیبهشت‌، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار در منطقه، متوسط دمای هوا در غالب نقاط استان، به‌تدریج افزایش پیدا می‌کند.

زورآوند ادامه داد: به دنبال این وضعیت، موجی ناپایدار در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم اردیبهشت جو منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد که در بعضی ساعات بارش‌هایی همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بارش‌ها که از روز دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود، سبب کاهش نسبی دمای هوا در بیشتر نقاط می‌شود.

به گزارش ایمنا، چهارشنبه و پنجشنبه نوزدهم و بیستم اردیبهشت‌، زائران از سراسر کشور به قصد صعود به ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز میهمان استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب خواهند بود.

کد خبر 751773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.