اجرای ویژه برنامه‌های شاد به‌مناسبت دهه کرامت در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه‌های متعدد با هدف نشاط و پویایی میان دختران، ترویج و نهادینه‌کردن سیره اهل‌بیت (ع) و تأثیر آموزه‌های رضوی بر اصلاح سبک زندگی، ایجاد زمینه برای گسترش مشارکت اجتماعی دختران، صیانت از خانواده در دهه کرامت خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته کرامت در منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری این منطقه وظیفه خود می‌داند همزمان با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی، نسبت به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه اهتمام جدی دارد و برای شادابی و نشاط مردم برنامه‌های متنوع و متعددی را تدوین و برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: جشنی ویژه دختران ۱۲ تا ۱۷ ساله با عنوان «لبخند خدا» به‌مناسبت روز دختر، همراه با برنامه‌های شاد، مسابقات تفریحی، ورزشی و فرهنگی روز بیستم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی و ورزشی امام‌خمینی (ره) اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) جشنی با عنوان «اردوی دخترانه» روز بیستم اردیبهشت در باغ بانوان ناژوان با حضور ۱۲۰ دختر محله سودان برگزار می‌شود.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: به‌مناسبت ولادت امام رضا (ع) نیز جشن بزرگی با عنوان امام رئوف ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در فرهنگ سرای آیه محله جنیران ویژه عموم مردم برگزار خواهد

وی از جشن دیگری به همین مناسبت با عنوان مختلف خبر داد و گفت: این جشن‌ها با مشارکت کانون خادم یاران حرم رضوی در مراکز فرهنگی و مساجد اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان هدف از برگزاری این ویژه برنامه‌ها را ایجاد نشاط و پویایی میان دختران، ترویج و نهادینه‌کردن سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، تأثیر آموزه‌های رضوی بر اصلاح سبک زندگی، ایجاد زمینه برای گسترش مشارکت اجتماعی دختران، صیانت از خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست و اضافه کرد: در راستای برنامه‌ریزی‌های فرهنگی منطقه، سه کارگروه تخصصی کودک، نوجوان و بانوان با مسئولیت مدیران مراکز فرهنگی به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و رفع نیازهای فرهنگی منطقه تشکیل شده است.

کد خبر 751765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.