صدور معاینه فنی رایگان برای ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از صدور گواهی معاینه فنی رایگان برای ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، عبدالرحیم قاصدی صبح امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح معاینه فنی رایگان تاکسی‌های تبریز اظهار کرد: در این طرح که از اسفند سال گذشته اجرا شده، تاکنون برای بیش از ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی گواهی معاینه فنی رایگان صادر شده است.

وی افزود: با حمایت و مساعدت شهردار و اعضای شورای اسلامی تبریز، در راستای کاهش آلودگی هوا و حمایت از تاکسیرانان زحمتکش، طرح معاینه فنی رایگان تاکسی‌ها از اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا پایان خرداد ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز تصریح کرد: از تاکسیرانان درخواست می‌شود برای استفاده از مزایای طرح به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، مرکز شماره یک؛ شهرک امام خمینی (ره)، خیابان هلال‌احمر با شماره تلفن ۳۲۸۸۳۶۳۹، مرکز شماره دو؛ اتوبان شهید کسایی، روبه‌روی شهرک یاغچیان، اول فتح‌آباد با شماره تلفن ۰۹۱۴۳۱۸۹۸۳۲، مرکز شماره چهار؛ ۳۰۰ متر بعد از پل بعثت (مایان) نرسیده به پلیس راه تبریز-مرند با شماره تلفن ۳۲۸۶۴۹۲۷، مرکز شماره پنج؛ اتوبان شهید کسایی (انجمن حمایت از زندانیان) جنب شهرک آزمایش با شماره تلفن ۳۵۴۲۰۵۵۴ و مرکز شماره شش؛ میدان بسیج پایین‌تر از نمایشگاه بین‌المللی تبریز، باند کندرو با شماره تلفن ۳۶۳۷۱۴۷۱ از مراکز معاینه فنی شهر تبریز است.

کد خبر 751743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.