دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم/ جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران دارایی بلوکه شده در عراق ندارد، گفت: بعضی مراودات پولی و مالی بین دو کشور وجود دارد که همواره با گفت‌وگو حل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد دهقان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت به خبرنگاران اظهار کزد: طبق حکم قضائی، ایران دارایی بلوکه شده در عراق ندارد، اما برخی موانع وجود دارد که با گفت‌وگو حل می‌شود.

وی اظهار کرد: بعضی مراودات پولی و مالی بین ایران و عراق وجود دارد که با گفت‌وگو بین مقامات بانک مرکزی ایران و طرف عراقی همیشه حل شده و مشکلی لاینحلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره مطالبه جهانی برای محرومیت رژیم صهیونیستی از بازی‌های المپیک به دلیل جنایات این رژیم در غزه و برنامه دولت در این مورد یادآور شد: فهرستی از اقدامات این رژیم جعلی با بهره بردن از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد تهیه شده است که مستندسازی خواهد شد.

دهقان اضافه کرد: ارتباطاتی با سازمان‌های مردم‌نهاد خارج از کشور شکل گرفته است تا بتوانیم از این ظرفیت برای نشان دادن جنایات این رژیم به سایر کشورهای جهان استفاده کنیم.

کد خبر 751708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.