جانمایی برای ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: برای پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در طبقه منفی سه، پارکینگ زائر قم به جای پارک تعبیه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، علیرضا خلیلی امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد با اشاره به معضل پارک موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر اظهار کرد: پارک موتورسیکلت در پیاده‌روها و معابر هسته مرکزی شهر قم، موجب اختلال در رفت‌وآمد شهروندان و بهم‌ریختگی ترافیکی هسته مرکزی شهر می‌شود.

وی با اشاره به سیاست شهرداری برای آرام‌سازی ترافیکی اطراف حرم مطهر و تسهیل عبورومرور شهروندان و زائران، افزود: به این منظور ۱۰۰۰ جای پارک موتورسیکلت در طبقه منفی سه پارکینگ زائر تعبیه شده است، اما همچنان نیز شاهد پارک موتورسیکلت‌ها در مسیر عبورومرور عابران‌پیاده در چهارراه بازار و دیگر معابر منتهی به حرم مطهر هستیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: نیاز داریم در هسته مرکزی شهر قم برخورد جدی‌تری با تخلفات رانندگی صورت گیرد تا مزاحمتی برای زائران کریمه اهل بیت (ع) در تردد به حرم مطهر ایجاد نشود.

خلیلی گفت: گاهی دیده می‌شود برخی شهروندان ملکی را بدون مجوزهای لازم به پارکینگ تبدیل می‌کنند در حالی که ورود موتورسیکلت در محدوده طرح ترافیک با اما و اگرهایی روبه‌رو است.

کد خبر 751653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.