دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند

تیم دختران وزنه‌برداری کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره با شایستگی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی هیئت وزنه‌برداری استان، تیم جوانان وزنه‌برداری دختران کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان همدان برگزار شد، با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره با شایستگی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

نمایندگان کردستان همچنین در بخش نوجوانان نیز موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

این دوره از مسابقات با شرکت ۱۲۶ ورزشکار در ترکیب ۲۸ استان کشور طی روزهای ۱۶ الی ۱۸ اردیبهشت به میزبانی همدان و در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

برای تیم وزنه‌برداری کردستان در بخش نوجوانان «حسنا امیری» با کسب دو مدال طلای دسته فوق سنگین، مقام نخست و عنوان قوی‌ترین دختر رده نوجوانان را کسب کرد و «آرتمیس امانی» نیز صاحب نشان برنز شد.

همچنین در بخش جوانان «مهنا عبدالهی» با کسب سه مدال طلا، مقام قهرمانی را کسب کرد، «کیژان مقصودی» یک مدال طلا و «آنیتا فیضی» نیز یک مدال نقره را برای تیم کردستان به دست آوردند.

تیم وزنه‌برداری استان کردستان با دو ورزشکار در بخش نوجوانان و شش وزنه‌بردار در بخش جوانان با مربیگری «مهسا عبدالملکی» و سرپرستی «شینا امانی» در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

کد خبر 751588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.