پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است

در جلسه مشترک بین نمایندگان و مسئولان خمینی‌شهر و نجف‌آباد، اعلام شد پروژه قطار شهری اصفهان به نجف‌آباد منتظر کلنگ‌زنی است و اسناد مناقصه این پروژه برای انتخاب پیمانکار نیز در حال آماده‌سازی است.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته جلسه مشترکی با نمایندگان، فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های خمینی‌شهر و نجف‌آباد در خصوص راه‌اندازی ریل‌باس یا قطار شهری برگزار شد.

وی افزود: مسیر این قطار شهری قرار است از خیابان آتشگاه آغاز و به نجف‌آباد منتهی شود و در مسیر خود از چند ایستگاه در خمینی شهر نیز عبور کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این پروژه کار دامنه‌داری است که باید به مرحله اجرا برسد و تصمیم مؤثری برای حمل‌ونقل و تسهیل در رفت و شد مردم بین شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد خواهد بود.

اسناد مناقصه پروژه ریل‌باس اصفهان-نجف‌آباد در حال آماده‌سازی است

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون نیز در این خصوص اظهار کرد: پروژه ریل باس اصفهان-نجف‌آباد پروژه‌ای بسیار بزرگ در حوزه سیاسی شهرستان نجف‌آباد است که آماده کلنگ‌زنی آن‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: اسناد مناقصه این پروژه برای انتخاب پیمانکار در حال آماده‌سازی است و در حوزه سیاسی شهرستان خمینی‌شهر نیز درباره مسافت بین ایستگاه‌های ریل‌باس و مسیر آن تصمیم‌گیری شده است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی مرحله نهایی پروژه را تصمیم‌گیری در حوزه سیاسی اصفهان اعلام کرد و گفت: ۱۸ کیلومتر از ۲۷ کیلومتر پروژه ریل‌باس اصفهان-نجف‌آباد در شهرستان‌های خمینی‌شهر و نجف‌آباد قرار دارد که به‌زودی آن را کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

کد خبر 751542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.