حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری قم از حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد برنامه‌ریزی شده با همکاری شهرداری قم و دانشگاه قم برای کشف استعداد جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید محمد رضاخانی امروز _ سه شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه برگزاری نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی که در دانشگاه قم برگزار شد در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بحث پرورش استعدادهای جوانان به خصوص جوانان شهر قم، برنامه‌ریزی‌هایی در شهرداری صورت گرفته و هدف این است که از استعدادهای موجود در شهر قم برای اعتلای مدیریت شهری استفاده شود.

وی افزود: برگزاری نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی به همت شهرداری قم و دانشگاه قم با همکاری مرکز رشد دانشگاه قم و شهرداری برگزار می‌شود که تا در نهایت بتوان در حوزه‌های مختلف شش گانه مأموریت‌های شهری و موضوعات بیست گانه که تعریف شده، از این استعدادها استفاده کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری قم افزود: با این هدف مسابقاتی برگزار شد تا مجموعه مدیریت شهری از از نتایج مسابقات و تیم‌هایی که به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند استفاده و حمایت کند.

محمدرضاخانی تاکید کرد: این اولین رویدادی است که با همکاری شهرداری و دانشگاه قم در این حوزه اتفاق افتاده است و امید است تا بتوان به شکل سالیانه در هر سال ادامه داد.

وی گفت: در نخستین دوره ۲۴ تیم شرکت کردند و طبیعتاً با همکاری با تمامی مجموعه برای سال‌های بعد این رویداد قوی‌تر برگزار خواهد شد.

کد خبر 751530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.