ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش گفت: امنیت، عزت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امروز _ سه‌شنبه، هجدهم اردیبهشت_آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مناسبت گرامیداشت مقام معلم با حضور مشاور زنان وزیر آموزش و پرورش در شهر یاسوج و با حضور مدیران استان و شهرستانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.

عاطفه‌السادات مدبرنژاد در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و معلم شهید استاد مطهری و تبریک هفته مقام معلم، اظهار کرد: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی شهدا است.

وی افزود: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آنها برداریم.

در ادامه محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم، گفت: ایران قوی در گرو مدرسه قوی و مدرسه قوی در گرو معلم قوی است که همه این‌ها نشان می‌دهد آموزش و پرورش کانون خلق آینده کشور است.

وی افزود: امروز به نمایندگی از جامعه معلمان با شهدا عهد می‌بندیم که پیام آنان و انقلاب را درک و به نسل آینده و دیگران منتقل می‌کنیم و از آرمان‌های شهدا محافظت و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

جمالی‌آرند با بیان اینکه معلمان معماران و سازندگان آینده کشور و مشعل داران هدایت جامعه هستند، تصریح کرد: معلمان فراتر از وظیفه شغلی خود، ایثار و فداکاری را پیشه کرده و در جهت ترویج آگاهی در جامعه حرکت می‌کنند، آنان در کلاس‌های درس آموزش می‌دهند تا فرزندان ما بتوانند با توانایی‌ها بهترین آینده را برای خود و کشورشان ترسیم کنند.

کد خبر 751502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.