بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور آغاز به‌ کار کرد

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از امروز تا پایان روز شنبه، بیست‌ونهم اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ تا پایان روز شنبه، بیست‌ونهم اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

هم‌زمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران که از ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است، بخش مجازی نمایشگاه کتاب نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز فراهم می‌کند.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی سال است که با مشارکت ۷۰ دستگاه و نهاد در سطح ملی و شهر تهران به اجرا درمی‌آید؛ بخش داخلی نمایشگاه با حضور بیش از ۲۸۰۰ ناشر در دو بخش مجازی و حضوری برپا شده است و در بخش بین‌الملل نیز ۶۰ ناشر خارجی حضور دارند و ۵۰ هزار عنوان کتاب را عرضه می‌کنند.

سال جاری علاوه بر برنامه‌های فرهنگی، دو محور اصلی برنامه‌ها به موضوع غزه و فلسطین با حضور چهره‌های فرهنگی، دانشگاهیان، اصحاب فرهنگ و قلم در موضوع فلسطین اختصاص دارد.

کد خبر 751475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.