۷۵ درصد مردم از وعده صادق احساس غرور کردند/ رشد ۲۶ برابری تولید کاغذ نسبت به ابتدای دولت

وزیر فرهنگ با اشاره به موفقیت دولت در زمینه تولید کاغذ داخلی گفت: روزی تولید کاغذ ۵ هزار تن بود و در حال حاضر در مرحله رسیدن به ۱۳۰ هزار تن هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در اختتامیه جام رسانه امید ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: خاندان پر خیر و برکت اهل بیت همیشه در طول سده‌ها برای جامعه ایرانی و اسلامی افتخارآفرین بودند و بر این اساس بزرگ‌ترین پرچمدار دوره معاصر یعنی امام (ره) بزرگ‌ترین نهضت الهی را در قرن بیستم پایه‌گذاری کرد و امروز سکاندار این نهضت از فرزندان دیگر این سلاله است.

وی ضمن تشکر از سپاه پاسداران به‌واسطه تشکیل این جلسه افزود: در نخستین جلسه دولت در ششم شهریور ۱۴۰۰ و دیدار با رهبر انقلاب، ایشان بر بحث باریازی انقلاب در حوزه فرهنگ تاکید داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در خصوص اینکه در جنگی همه‌جانبه قرار گرفتیم که نقطه ثقل دشمن ناامیدی است، شکی نداریم و تمام جریانات رسانه معاند نیز این مسیر را دنبال می‌کنند و در این زمینه در دولت مسئولیت‌های متفاوتی داریم.

اسماعیلی بیان کرد: جریانی به‌دنبال زدودن حکمرانی از اختیار دولت و حاکمیت است و در این راستا شاهدیم مجموعه رسانه‌های جریان معاند حوالی منافع ما اجماع ندارند، اما در مقابل ما میراث‌دار انقلاب بزرگ هستیم که دین را به عرصه حاکمیت بازگرداند و دولت دینی کارآمدی در ایران شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) از ابتدا به‌دنبال باز کردن زنجیز استعمار از فکر مردم نیز بود و گزاره مهم ما می‌توانیم را مطرح کرد؛ حوزه فرهنگ، حوزه پیشران و اصلی و به نقل از رهبر انقلاب همچون هوا است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کاری سخت برای بازگرداندند مسیر به انقلاب آغاز کردیم، اما سختی‌هایی دارد که آن را به جان می‌خریم، تصریح کرد: در حوزه رسانه باید و نبایدها به‌صورت جدی پیش می‌رود و هیج رسانه‌ای حق ندارد مردم ایران را نسبت به گذشته پشیمان و نسبت به آینده ناامید کند؛ در شورای فرهنگ عمومی پیگیر این موضوع هستیم و جزو اولویت‌های ما است.

اسماعیلی با بیان اینکه امیدواری انتظاری و شعاری نیست، عنوان کرد: سردار حاجی‌زاده و همکارانش در شب وعده صادق، ذلالتی عظیم را برای تمدن غربی و صهیونیست‌ها رقم زدند که از نقاط افتخارآفرین است؛ بر همین اساس افتخار و پیشرفت القایی نیست.

وی یادآور شد: حداقل چهار نظرسنجی معتبر را دیدم که بیش از ۷۵ درصد مردم ایران از وعده صادق احساس غرور کردند و ما باید این خط را دنبال کنیم.

وزیر فرهنگ با اشاره به موفقیت دولت در زمینه تولید کاغذ داخلی گفت: روزی تولید کاغذ ۵ هزار تن بود و در حال حاضر در مرحله رسیدن به ۱۳۰ هزار تن هستیم، ۱۵۵ میلیون جلد از کتاب دانش‌آموزان با کاغذ ایرانی به چاپ رسیده است.

کد خبر 754821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.