برنامه‌های روز شهرکرد ویژه‌تر از هر سال برگزار می‌شود

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان این که پیش‌بینی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز شهرکرد متفاوت از سال‌های قبل است، گفت: سال‌ جاری برنامه‌های هفته فرهنگی شهرکرد از بیست‌وپنجم تا سی‌ویکم اردیبهشت برگزار می‌شود.

ماشاالله ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: سی‌ویکم اردیبهشت فرصت مناسبی برای معرفی هویت تاریخی، فرهنگی و اسلامی شهرکرد است، همچنین شهرکرد جلوه‌های نهفته زیادی دارد که باید در سال جهش تولید با مشارکت مردم برای نسل جدید شناسانده و معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه این روز، روز هجرت امام‌زادگان است، افزود: نام‌گذاری روز شهرکرد نشان‌دهنده ایمان، اعتقاد، ارادت مردم به ساحت مقدس اهل بیت (ع) است، همچنین اوج شکوفایی بهار و زیبایی شهرکرد در این فصل، دلیل دیگری بر تقویت این نام‌گذاری به‌شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: باید از بنیاد شهرکردشناسی در جهت معرفی شخصیت‌های برجسته، صنایع و حوزه‌های مختلف هنری و ادبی استفاده کرد.

ایزدی با بیان اینکه پیش‌بینی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز شهرکرد متفاوت از سال‌های قبل است، افزود: سال جاری برنامه‌های هفته فرهنگی شهرکرد از بیست‌وپنجم تا سی‌ویکم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیست‌وپنجم اردیبهشت با عنوان «روز تجلیل از امام‌زادگان و بقاع متبرکه» و سی‌ویکم اردیبهشت هم‌زمان با ولادت امام رضا (ع) فرصت مغتنمی برای این هفته است تا بتوان شهرکرد را در سطح ملی معرفی کرد.

کد خبر 751374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.