کسب ۱۷۳ میلیارد تومان درآمد، حاصل فعالیت مراکز نیکوکاری در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۷۳ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری درآمد حاصل شده است که معادل نیمی از مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط کمیته امداد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح الله صالحی، امروز _ یکشنبه سی اردیبهشت_ در شورای راهبری مراکز نیکوکاری استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعال است.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری در بخش‌های مختلف فعال است، افزود: باید از ظرفیت مراکز نیکوکاری بیشتر استفاده شود و اگر مرکزی ضعیف است، از راهکارهای فعال‌تر کردن آن‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: مشارکت‌های مردمی در سال‌جاری باید یک وظیفه ویژه را باید دنبال کند که آن‌هم عمل به شعار است که مقام معظم رهبری تاکید بسیاری به آن دارند.

صالحی با اشاره به اینکه در موضوع تحقق شعار سال حوزه شبکه‌های مردمی باید پویاتر شود که این امر در شهرستان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: ۱۷۳ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری درآمد حاصل شده است که معادل نیمی از مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: این میزان کمک‌های جمع‌آوری شده نشان از موفقیت این مراکز در جذب مشارکت‌های مردمی است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ مرکز نیکوکاری در حوزه اشتغال افزود: بهترین ظرفیتی که می‌تواند در تحقق شعار سال کمک کند، مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال است.

صالحی  با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری تخصصی در حوزه زکات نیز بیان کرد: برای تحقق شعار سال می‌توان از ظرفیت مراکز نیکوکاری در این بخش نیز استفاده کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به نقش تأثیرگذار مراکز نیکوکاری در اجرای طرح سلامت دهان و دندان و بینایی‌سنجی مددجویان افزود: در اجرای این طرح که بیش از دو هزار مددجو از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند، مراکز نیکوکاری صفر تا صد پای کار بودند.

کد خبر 754848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.