دستگیری باند سارقان سابقه‌دار خودرو و کابل برق در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری باند ۱۰ نفره سارقان و مالخران سابقه‌دار خودرو و کابل برق و کشف ۱۵ فقره پرونده سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سید جلال‌الدین جوانمردی امروز _شنبه بیست و نهم اردیبهشت_ در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و کابل برق و شکایات مردم در این خصوص، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، یک سارق را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: این فرد که به تازگی از زندان آزاد شده بود در تحقیقات پلیس به سرقت پنج دستگاه خودرو و ۱۰ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان‌های رودسر، لنگرود، لاهیجان و املش با همدستی ۹ سارق و مالخر اعتراف کرد.

جوانمردی با اشاره به اینکه شش سارق و سه مالخر دیگر نیز در عملیات‌های جداگانه توسط پلیس دستگیر شدند و پس از مواجهه با ادله موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کردند، گفت: افراد دستگیر شده سابقه‌دار با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 754796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.