زمان امتحانات نهایی ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت کهگیلویه و بویراحمد تغییر یافت

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان امتحانات نهایی در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت دانش‌آموزان در استان تغییر پیدا کرد و به خرداد سال‌جاری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید ولی موسوی، عصر امروز _شنبه، بیست‌ونهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت به تأخیر افتاد.

وی با بیان اینکه فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه در سامانه با مشکل روبرو شد و برخی دانش‌آموزان نتوانستند کارت امتحانات نهایی را دریافت کنند، افزود: امتحانات لغو شده دانش‌آموزان به روزهای ۲۷، ۲۹ و ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ موکول شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این اقدام در پاسخ به درخواست مدیران اجرایی حوزه‌های امتحانیِ در سراسر کشور، با هدف تمرکز و ایجاد آرامش و جلوگیری از تضییع حقوق دانش‌آموزان عزیز، زمان آزمون اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت تغییر کرد.

وی ضمن پوزش از اولیا و دانش‌آموزان و ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان، تصریح کرد: زمان و ساعت همه امتحانات دیگر، مطابقِ تقویم اعلامیِ قبلی خواهد بود.

کد خبر 754775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.