اعتراف سارق به ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق اموال و تجهیزات داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی و اعتراف متهم به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات از داخل خودروی آنها در شهرستان لنجان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات میدانی و بررسی تخصصی محل‌های وقوع سرقت مشخص شد سارق با یک دستگاه خودرو سواری تیبا و با شناسایی سوژه‌های خود اقدام به سرقت وسایل و قطعات داخل خودرو شهروندان می‌کرده و از محل متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: سرانجام با اقدامات هوشمندانه کارآگاهان، هویت عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و متهم در یک عملیات دقیق پلیسی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

ترکیان تصریح کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۰ فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در شهرستان لنجان برای تأمین هزینه‌های اعتیاد خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 754709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.