بزرگراه شهید دستجردی ایمن می‌شود

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: به‌دلیل سرعت بالای خودروها و حوادث متعدد پیش آمده در بزرگراه شهید دستجردی، ایمن‌سازی این بزرگراه شامل جایگزینی گاردیل‌ها به نیوجرسی و نصب علائم هشداردهنده در دست اقدام است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دلایل ایمن‌سازی بزرگراه شهید دستجردی اظهار کرد: با توجه به اینکه ۴ کیلومتر طول حلقه سه ترافیک شهر اصفهان از این منطقه عبور می‌کند و این مسیر از عرض بالایی برخوردار است، سرعت بالای خودروها در این محور حادثه‌ساز است.

وی با اشاره به تصویب طرح ضلع غربی رفیوژ میانی در شورای ترافیک شهر اصفهان تصریح کرد: انحراف خودروها در سرعت بالا به حاشیه این بزرگراه، حادثه‌آفرین است، به این منظور اجرای طرح گاردریل به طول ۴ هزار متر در رفت از ترمینال صفه تا انتهای سپاهان شهر مسیر تردد این بزرگراه در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: عملیات اجرای نیوجرسی بزرگراه شهید دستجردی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، آغاز خواهد شد.

کارگر با اشاره به ایمن‌سازی جداکننده میانی بزرگراه شهید دستجردی تصریح کرد: افزایش سرعت و تصادفات ناشی از آن باعث حادثه و انحراف خودروها به سمت مخالف مسیر تردد که منجر به تصادفات گسترده‌تری می‌شد؛ به این منظور عملیات اجرایی نیوجرسی بتنی میان بزرگراه در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با عقد قرارداد پیمانکار، به‌زودی عملیات اجرای نیوجرسی بتنی میانی بزرگراه شهید دستجردی را آغاز خواهیم کرد.

کد خبر 754690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.